Dag 01- om mig

Jag föddes med urakut kejsarsnitt en vinterkväll, 5e december -94.
Jag fick namnet Sandra efter det att min storebror föreslog det eftersom han var kär i en som hette Sandra på den tiden.
Min mamma & min äldsta storebror dog i en bilolycka för 13 år sedan & efter det har det bara varit jag,pappa, mina 2 storebröder, min storasyster & min lillebror.

Jag är född & uppvuxen i Bomhus men som 11åring flyttade jag till Valbo & här har jag bott sen dess.
När jag började 7an började jag skita i skolan, jag gjorde hellre andra saker, som att vara med kompisar, tjuvröka & festa.
& så höll jag på i ca 3 år.
Gick på BUP (det gör jag fortfarande) & fick antidepressiva pga panikångest & en depression som ledde till några självmordsförsök.
Mitt liv har hela tiden förändrats sedan jag blev gravid med Hampus, kämpar fortfarande mot depressionen men allt annat har blivit mycket bättre.

just nu försöker jag bara njuta av livet & min underbara son så mycket som jag bara kan! :)

sofie

Du är så himla duktig och jag är så glad att du mår bättre och är min gamla vanliga sandra igen! älskar dej lillesyster och hampe såklart ;) <3

2010-11-30 | 00:15:29 |
lovisa

Alltså många skulle må jätte dålig om de hamna i din situation men du klarar det jätte bra och du älskar värkligen din son, och han är jätte gullig förresten. Men det jag ville säga var att jag tror att du kommer att lyckas med allt!

2010-11-30 | 20:05:47 |

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0