I thought I told you, I don't need the headache

 

 

 

Hej hej.
Har inte haft någon tid att blogga.
Hampus har velat vara vaken nästan hela dagarna & jag har haft mycket att göra så det har inte blivit någon tid över för bloggen.
Igår kom Lizze & linnea hit en stund, skönt!
Fick tid att äta en något sen lunch, hade inte ätit något alls på hela dagen.
Sen på kvällen så åkte vi & firade (säger man så?) halloween.
Gick en sån där spökgrej ute i skogen, skräcktur eller vad man ska säga & oj va rädd jag blev.
Lizze gick & jag ville springa så jag gjorde något mitt emellan, men på slutet så klarade jag inte av det längre så jag lämnade henne & sprang för livet medans jag skrek, haha.
Måste ha varit en rolig syn, jag är ju så himla lättskrämd.

Hampus hade inte sovit på hela dagen, han vaknade av varenda litet ljud, men där kunde han sova, han sov som en stock hela kvällen, & alla pratade & så, han kanske sover bättre när det är mycket ljud?
Aja, bra att han sov i alla fall, han var ju jätte trött.

Idag sov vi ganska länge, sen så gick vi ut & gick, passade på att gå till köpis & köpte en present till Anna för hon har ju fyllt år i veckan, köpte även en grej till Nellie,(hennes bebis i magen) var bara tvungen! så sött :)

Efter det så tog vi bussen till forsbacka & var där en liten stund:)
Nej, nu ska jag sätta mig & läsa en bok & ta vara på min lilla egentid, hehe.

hörs!

Just ja, måste bara säga att Hampus vägrar sova ibland om han inte får krama om en nalle, så sött.
Men det är bara på dagarna han behöver en, på nätterna somnar han ändå.
Mitt lilla hjärta.



Nellies present, Annas present & choklad till mig ;)
konstigt, när jag var gravid åt jag nästan aldrig choklad, men nu är jag sugen på det hela tiden!
Tur att jag inte äter det varje gång jag är sugen på det i alla fall ;)



Anonym

Vad gjorde ni i forsbacka?

2010-10-31 | 07:22:48 |
annawestberg - 16 år & gravid.

men åååå, nu vart jag ju sugen på paketet. :D<3

2010-10-31 | 09:55:59 |

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0