11e bilden: En person du kan berätta allt för.

Å, det när några stycken!

Det är Lizette, som har hjälpt & stöttat mig så otroligt mycket. Så glad att du stog ut med mig under min jobbiga period, hur skulle allt ha gått om jag inte hade dig?
Det hade nog inte funnits någon Hampus i alla fall för jag skulle aldrig orka utan ditt stöd.

Det är Amanda, som jag har känt sen jag föddes. vi träffas inte så ofta men när vi väl träffas så känns det som vi var igår, älskar att du förstår mig.
Vi kan sitta helt tysta utan att det känns konstigt.

Det är Anna, även kallad bästavän, jag behöver inte skriva något mer eller hur?
jag vet att du vet hur otroligt mycket du betyder för mig.

JAG ÄLSKAR ER!

Det är ett fåtal till & ni vet vilka ni är.

Nu blev det lite sentimentalt men jag fick lust att skriva bara,
varför jag kan berätta allt för dom.


annawestberg

du är allt älskling!

2011-02-05 | 13:48:01 | http://www.nattstad.se/Anna.Westberg
Kajsan

det e underbart!! e du mamma?

2011-02-05 | 18:42:42 | http://kajjsis.blogg.se/
amanda

aw gumman! vi måste börja träffas oftare, men båda vi är ju jämt upptagna med massa saker :( tuuur att vi vet vart vi har varandra i alla fall, du är en av dom få vännerna ja kmr ha kvar resten av mitt liv, de vet jag(a) love uuuu! <3

2011-02-07 | 21:51:20 |

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0