Att blogga eller inte blogga?

Det är frågan.
Inspirationen är på noll & bloggen är jättetråkig känner jag..,
Vet att jag har sagt förr att jag kanske ska sluta men nu känner jag att det faktiskt är aktuellt.
Jag har glömt bort att jag faktiskt bloggar för min egen skull & inte för andras.
Håller på med en ny design & så, kanske flyttar bloggen senare & börjar om på nytt.
Fortsätter nog såhär ett tag till i alla fall, så får vi se.
Men det kanske skulle vara skönt att börja om på nytt,
starta på en ny kula liksom.
Vad ska man ha för bloggnamn då , sandraaes.blogg.se tycker jag inte om.
Hampusmamma är i alla fall upptaget,
ungmamma låter så , aa , jag vet inte.

förslag?



Melissa - Vincents Mamma&Gravid

jag bloggade ju på blogg.se förut sen böt jag till den jag har nu och ja har fått tillbaka lusten nu när jag böt det blev lixom en helt ny start =)

sen kan man göra mycket roligare texter/färger osv på inläggen utan att de är kronglit..samma med att ändra designen på bloggen ja har nu är inte alls svårt bara att klicka på dom färger man vill ha så ändras allt av sig själv så skönt att slippa alla jäkla koder som är på blogg.se

2011-02-08 | 18:31:23 | http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
alice

åh.. va ledsen jag blir.. vill inte att du ska sluta blogga!! jag gillar din blogg och är läser den dagligen :)

förslag till bloggnamn:

skruttensmamma och

minhampus :)

2011-02-08 | 20:52:22 |

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0