BVC snart

Ska strax iväg till BVC , ska vara där klockan 1 så jag ska gå halv.
Ska bli spännande att se hur stor han är nu,
hoppas han har ökat i vikt som han ska för han har ätit väldigt dåligt.
Dom ska väll äta runt 200ml per gång men det gör absolut inte Hampus, så vi får se.
Jag somnade väll runt 4, blev väckt klockan 6 av Hampus (som somnade klockan 10) som ville ha mat.
Sen la jag ner honom igen & då somnade han & sov till 10.
Inte så konstigt att han vaknade tidigare än han brukar med tanke på när vi klev upp igår (halv 2 *host* *host*)
:rolleyes:
Nej, nu vill min mage ha lite käk i sig , vi höres fina läsare! :)






Linn-Lay リネンはレイアウト

åhh man tackar du , så snällt sakt av dig :D

2011-02-07 | 11:01:40 | http://linn-lay.se
Agnes

Du har verkligen en underbar son ! Vad mycket hår han har!

2011-02-07 | 12:33:56 |
Chicmommy - mamma till Ajdin

Vilken sött litet troll :)

2011-02-07 | 14:15:26 | http://chicmommy.blogg.se/
Lea

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 | 04:37:08 | http://gravidforsakring.net

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0