Klockan 2

Jag kan inte sova, känns ju något annorlunda, nej.
Gick & la mig halv 1, supertrött men klockan halv 2 så var jag fortfarande vaken så jag tröttnade & nu är jag uppe & ska trötta ut mig & sen sova, för att bli väckt av en pigg unge imorgon.
Sitter & funderar, jag önskar att jag hade lyssnat på Lizze & startat blogg tidigare under graviditeten, jag ångrar det nu!
Det hade varit roligt att läsa.
Skrev en babydagbok i alla fall på datorn, är ni snäll kanske ni får läsa ;)

I brist på annat så har jag suttit & tittat på gamla bilder från 2010, & tänkte att ni kunde få se magbilder ;)
haha, jamen, från tiden innan bloggen :)
Kan hända att jag lagt ut nån förr men strunt samma, vem bryr sig:)
Jag vet att jag gjorde ett liknande, men då var det bara close-ups från samma vinkel som fick vara med, så var det vecka för vecka.
Här skriver jag bara veckan för att ni ska ha en aning om när det var & så (:

minns att på första bilden här tyckte jag att magen hade blivit jättestor ;)

Här Började det synas:)

Slog mig nu att alla dom här är tagna på +3, haha.

Ja, jag hade ju inte kunnat gå igenom en graviditet utan att veta att jag var gravid som vissa gör...

Nu ska jag försöka sova igen, Har ingen lust att vara trött längre.

Got natt!





Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fin mage. :-)

2011-02-07 | 08:10:43 | http://hannafialotta.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0