Sjukt trött...

Det är jag just nu,
Har musik på för att inte somna.
Hampus ligger & leker med sitt babygym & jag funderar på att börja städa.
Idag mår jag inge bra, tror nog att jag måste ta min medicin igen...
Jag vill egentligen inte men det blir nog bäst så.
Har haft väldigt upp-och-ner mående ett tag nu & jag orkar inte ha det så, det funkar inte.
Jag har börjat tröttna på mig själv.
Vart tog Sandra vägen?
Den Sandra som inte brydde sig ett skit om vad alla andra tyckte & tänkte hela tiden.
Jag gör det hela tiden nu, tänker att så kan jag inte göra, fast jag vill, vad ska alla tänka då?
Det är jobbigt att vara perfekt.
Jag orkar inte längre, jag skiter i det här nu,
så struntar jag i vad andra tycker.
Nej, nu ska jag städa!



Fanny

Strunta i de .. dåliga sakerna :) Men jag tkr att du är otrolig, du klarar av saker som vissa andra som är i din ålder och äldre aldrig skulle kunna göra. Du är stark!

2011-02-06 | 19:14:47 |
i min lilla lilla värld

Känns det bättre med medicin tycker jag inte du ska tveka. Jag har 2 kompisar som tog antidepp efter de blev mammor. Just för att de inte orkade annars =

2011-02-06 | 20:02:03 | http://saratilling.se
viktoria - VINN ROSA PIERCINGSMYCKE!

ja visst är den snygg :)

2011-02-06 | 20:11:09 | http://viktorias.nu
Mari

Försök att inte by dig om vad andra tycker.

Jag var också ung mamma, fast inte lika ung som du.

Men ändå så fick jag höra en massa åsikter från folk.

Räkna med att dagisfröknarna kommer kalla dig "lilla mamma" och ifrågasätta dig hela tiden.

Men STÅ PÅ DIG.

DU bestämmer. Och unga mammor är ofta bättre mammor en gamla kärringar på 35 som bara tänker på sig själva ;)

Och det är ganska kul när barnen på fritids frågar "är du mamma eller storasyster?" ;)

KRAM <3

2011-02-07 | 09:18:45 |
Miranda

Kul sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-12 | 23:47:11 | http://djurförsäkring.net

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0