Blir ju bara arg på mig själv

2 saker.
1. Jag skulle passa på att städa nu när hjärtat sover men så hamnade jag vid datorn istället.
2. Jag skulle sluta äta massa onyttigheter på vardagarna men det första jag gjorde imorse var att äta godis.
dumt? ja.


Josefin -Happy Days-

Jag får nog skriva under på båda punkter jag med. Satte mig vid datorn nu för att hinna uppdatera mig när lillan sover middag, hinner inte med datorn annars när hon är vaken. O godis var nog det första jag åt imorse, haha...



2011-01-03 | 14:03:25 | http://landhagen.blogg.se/happydays
Emily

hehe vad roligt att höra :D Du, jag brukar med sätta mig vid datorn när JOel sover, ibland behöver man det ;D Kram

2011-01-03 | 15:10:50 | http://agressia.blogg.se/
Lisa

Man måste kunna vara lite dum då och då :p

Just med tanke på att du åt godis idag kanske det är något du kan skippa på lördag.

2011-01-03 | 19:15:48 | http://liisiish.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0