Dålig uppdatering, jag vet

Jag håller på att bestämma mig över en väldigt viktig sak, & anledningen till att jag inte berättar vad här är för att jag vill göra det här valet själv, utan inflytande om ni förstår vad jag menar.
Jag har inte så mycket tid till att blogga, den stunden Hampus sover på dagen tillbringar jag med att tänka, inte så roligt kanske men jag måste ju.
Ska jag gå efter hjärta eller hjärna?
Allting är så himla svårt!
Det är ett val som kommer förändra våra liv.
Jag vet ju vad hjärtat vill men hjärnan är delad, ibland så tänker jag att jag fixar det här! men ibland så tänker jag att det blir nog bäst om jag gör såhär...
Svårt!


Agnes

2011-01-19 | 11:58:57 | http://agn
Agnes

Oj råkade skicka utan att skrivit klart förlåt men...



Du får kämpa på, gör inget att uppdateringen är dålig det är en superbra blogg endå med en supber bra mamma och en super söt son måste jag säga! Hoppas verkligen att det fixar sig och att du tillslut vet vad du vill

2011-01-19 | 12:02:45 | http://aggehh.blogg.se/
Helena

Hmm, jag tror nog jag vet vad det är.

2011-01-19 | 15:35:17 |
Fanny

Man ska göra ett val med både hjärtat och hjärnan. Nu har jag inte en aning om vad som händer men det är smart att du inte säger någonting för det blir så himla lätt att göra som alla andra säger. Men du borde göra det som är rätt för dig i första hand, hjärtat är alltid viktigare än hjärnan för även om vissa val kanske inte är så smarta så brukar saker och ting ordna sig. Det är inte konstigt att du inte bloggar mycket du har en son liksom, det hade varit konstigare om du hade bloggar jättemycket. Iaf .. så tror jag att du kommer göra ett bra val, bara du är nöjd med vad du valt i slutet så får alla andra bara acceptera det.

2011-01-20 | 09:57:13 |

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0