Svar på frågor

felicia om Nyårsafton del 2:
hur många läsare har du om dagen? skulle vara roligt att veta!
bra blogg föresten och Hampus är ju bara för söt! :)
Anonym om Stackars hjärtat:
vad är en nässug?? :) hoppas lilleman blir frisk snart!!
felicia om Nyårsafton del 2:
hur många läsare har du om dagen? skulle vara roligt att veta!
bra blogg föresten och Hampus är ju bara för söt! :)

 

sv: just nu har jag runt 200, men när jag är duktig på att uppdatera har jag runt 400, så har ingen storblogg, men den är inte så jätteliten heller :)
Tack! :)

 

 

Anonym om Stackars hjärtat:
vad är en nässug?? :) hoppas lilleman blir frisk snart!!

 

sv: en nässug använder man till att suga ur snor ur en bebis näsa, låter äckligt, haha.


Melissa - Vincents Mamma&Gravid

åh den näs sugen är super bra den har jag me :) hade en sån annan som man trycker på först..men den sög ju riktigt stenhårt och då menar jag alltså att den va värdelös :p



va kul att du ville följa mig på bloglovin :) jag har haft din blogg där ett tag nu :)

kram

2011-01-13 | 06:57:57 | http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Jossan

Åh tack <3 saknar inte du din något? :)

2011-01-13 | 10:39:46 | http://josephinemorphine.blogg.se/
lovisa

söt header:)

2011-01-13 | 11:10:40 | http://lavitadilovisa.blogg.se/
E M E L I E ~ Bengtsfors största blogg ♥

Sv; Det är inte försent ännu (:

2011-01-13 | 11:21:00 | http://iamthegirlyoulike.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0