14 November

Blir så arg på mig själv.
Mår inte bra, psykiskt alltså & det gör mig så jävla förbannad på mig själv.
Jag har ju så himla mycket att vara glad för.
Jag menar när jag tittar på Hampus så vill jag bara gråta av lycka ibland, jag älskar honom över allt annat.
Men ändå mår jag skit.
Jag vet inte varför, men allt är så jobbigt, inte att vara mamma, men allt annat.
Det känns som att allt jag gör nu gör jag bara för att göra andra glad.
Jag har blivit någon annan än mig själv bara för att bli accepterad.
Det här är inte jag, inte på riktigt.
Jag känner mig så jävla ensam.
Jag vill att Älskling ska få flytta tillbaka, jag önskar att jag fortfarande hade min mamma, jag önskar att jag bodde själv.
Men man kan ju inte få allt här i världen.

Var bara tvungen att få det ur mig,
Jag orkar inte, jag orkar inte, men jag måste orka, för Hampus skull.

I guess i just got lost
Bein' someone else
I tried to kill the pain
Nothin ever helped
I left myself behind
Somewhere along the way
Hopin to come back around
To find myself someday



isa persson

stå upp för dig själv, hoppas det går till bättre vägar.!:)

2010-11-15 | 11:06:11 |
annawestberg.

älskling, du förstår inte hur mycket jag älskar dig. Jag ska göra mitt allt för att få dig på bättre tankar och av alla dina kompisar är du accepterad för den Sandra du är och ingen annan Sandra.

Kom ihåg att jag älskar dig och finns alltid för dig!

Kanske blir bättre när Nellie också kommer så får vi göra massa roligt ihop alla fyra.

Jag finns alltid här! <3

2010-11-15 | 12:46:57 | http://annawestbergs.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0