17 november

Hampus kan inte ha storlek 50 längre så nu är det bara 56 som gäller, mammas stora kille :)
___________________________________________________
Tack för de fina kommentarerna! Det är sånt som gör det hela värt det <3
______________________________________________________________
Idag så har jag varit med bästa Anna, vi gick först & handlade massa godis sen gick vi hem till mig & tittade på beck- det sista vittnet, mysigt :)
Anna började få värkar så hon fick en värktablett men dom gick inte över, så för att fördriva tiden gick vi ut & gick.
Gick ganska mycket, men sen blev vi trött så vi gick in igen & jag passade på att känna på Annas mage för sista gången ;)
Efter ett tag åkte Anna hem, så jag & Hampe satt & mös i soffan, sen somnade han så jag la ner honom i sängen & satt mig vid min ultra sega dator från stenåldern & så fick jag ett sms från Anna där det stog att hon var på förlossningen eftersom att hon måde så illa & att hon skulle skriva mer sen, jag blev jätte nervös (hehe) så jag satt & stirrade på mobilen i hopp om att hon skulle skriva fortare då. Efter ett tag så skrev hon att hon var öppen 1,5cm & gud, jag blev överlycklig!
Så nu är det bara att vänta & se, hoppas hon kommer idag.
Det blir i alla fall snart.
Jag är så glad för din skull Anna,
snart kommer en liten prinsessa till världen! <3
Åh , va kul vi ska ha det med våra små sen :)

Nu ska jag väll passa på att sova, om jag nu kan, måste upp 9 imorgon för jag & Hampus ska till BVC för läkarundersökning :)

God natt!




-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0