19 november

Mår inge bra idag så jag har inte haft någon som helst blogglust men uppdaterar nu bara för att.
Det känns som jag inte kan bestämma över mitt eget liv & jag hatar det.
Orkar inte förklara varför & jag tror inte att ni bryr er så jag låter bli.
Har fått tillbaka min mens nu, hade önskat att jag skulle slippa det ett tag till men nej då, jag är en av dom få som får tillbaka sin mens nästan direkt.
Nu har jag mensvärk i ryggen också, det hade jag inte innan jag blev gravid.
Intresse klubben antecknar väll för fullt nu så jag ska sluta babbla.
Ska gå & äta sen ta min medicin, jag hatar att jag behöver den.

Har börjat drömma om att jag har en dotter också, eller aa, i vissa drömmar finns hon redan & i vissa är jag gravid med henne, & det är så irriterande efter som att jag älskar henne så mycket & längtar så känslan är kvar när jag vaknar, så jag går & tänker på det där hela tiden.

Aja, skriver mer sen, jag har kommit på en sak som jag ska göra, jag ska göra en lista på allt som jag är missnöjd med, allt som gör mig ledsen & irriterad & sen se om jag kan göra något åt det.
Orkar inte gå & må skit över massa saker, vill kunna släppa taget .

Well well,
heidoo.


-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0