27 november, lite bilder från i helgen

Hallå!
Var som sagt hos anna igår, vi hade jätte kul ! :)
Idag så har jag varit på sen thanksgiving middag/ firat min farfars födelsedag så jag har ätit gott & haft trevligt.
Hampus har fortsatt sin nya dygnsrytm & jag klagar inte alls, det är så himla skönt att få sova hela nätterna!
Jag är så bortskämd.

Hampe visar tydligen tecken på ADHD, inte så konstigt iof eftersom att både jag & Richard har det så jag hade väll inte väntat mig något annat.
Men det är ju inte säkert, det är ju bara vissa typiska grejer som man märkt att folk med ADHD hade som bebisar som stämmer med han, han behöver ju inte ha det bara för det.
Nu ligger han i sin säng & låter som en häst, jag förstår inte hur han gör, han har så gulliga ljud, tror jag ska filma han sen & visa er! :)






Måste bara visa hur det såg ut när jag tittade ut genom balkongdörren imorse, vi har fått i alla fall 6dm snö här! ;'o


alice

åh va gott med knäck.. mitt favvo godis!!

2010-11-27 | 19:16:36 |
Anonym

Vad är det för tecken som kan tyda på att det är adhd???

2010-11-28 | 17:40:54 |

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0