Är hos Anna

Hallå!
Orkade inte blogga igår.
Just nu är jag hos Anna, vi har ätit thai & bakat julgodis! :)
Köpte välkommen till världen present till Annas bebis igår, eller aa 2 & Anna fick dom idag fast hon inte har fött än men jag orkade inte vänta ;)
Aja , bilder & så när jag kommit hem :)
______________________________________________________________________________________________
Jag har tänkt på en grej.
Man tappar ju blogglusten när man inte får några kommentarer, det är ju liksom inge kul att blogga & lägga ner massa tid på det & inte få någon respons.
Men jag har kommit på att jag är ju inte världens bästa på att kommentera jag heller, så nu har jag börjat tänka på det när jag läser bloggar.
Jag vill passa att fråga också;

Vill ni att jag ska ändra något i bloggen? Vad vill ni läsa mer om?
Berätta!



alice

oj aa du de har jag faktiskt inte tänkt på! alltså att de måste va tråkit å blogga och inte få nå komentarer.. de blir ju oftast att man kikar in på din blogg ( som e super bra ).. och aldrig komenterar... ska försöka tänka på det och göra mig tid att skriva då och då !! men hare bra sandra o hampus!!

2010-11-26 | 22:06:51 |
alice

..och föresten om de ska va nåt å ändra på... hm.. ja de är alltid kul med bilder på lill killen såklart! kanske lite mer av de.. fast annars jag förstår att du inte har tid alltid , de är ju stressigt att va mamma! <3

2010-11-26 | 22:08:36 |
storesyster

klart du ska fortsätta blogga sandra.. till och med jag som träffar er hela tiden tycker det är kul att läsa ju :) love you <3

2010-11-30 | 00:11:53 |

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0