Bilder, I know you like it :)

Hej hej, ingen bebis för anna än, jag tror hon kommer imorgon! :)
Jag har städat & städat nu, blev äntligen klar!
Det är så skönt när det är rent & fint.
Ikväll ska jag titta på bakom magin sen efter det ska jag titta på criminal minds, aa om Hampus tillåter det iaf:)
Men bilder var det,

Jag & Hampe, nyss hemkomna från promenaden till BVC :) :


& Så Hampe :


Titta sötknubbisen:


& sista:


Nej, men nu ska jag mata lillknodden,
hörs!

sarah

naw vad söta ni är :)

2010-11-18 | 16:39:04 | http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Ida

ÅH,sista bilden!

Hur söt som helst! :)

2010-11-18 | 17:16:15 | http://eldflickan.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0