Blev lite blötare än jag trodde

Var ute på en 1timmes lång promenad nyss, det regnade bara lite när vi gick hemifrån , & då menar jag verkligen lite, så jag tänkte att jag inte skulle behöva regnskyddet & det var ju lite dumt.
Blöt blev både jag & vagnen, men inte Hampus i alla fall, han var torr & varm & sov sött hela tiden.


Har haft en lite jobbig dag, massa jobbiga känslor har kommit upp & jag tänkt mycket på hur mitt liv var förut & jag blir alltid ledsen av det.
Försöker att tänka postivt, jag har ju så mycket att leva för nu!
Så mycket saker att vara glad för.

hjärtat innan vi gick ut. han hade så klart vantar också ;D


& en bild från igår:)


Well well, nu ska jag be pappa åka & handla åt mig, för jag går inte ut en gång till, det är slaskigt som bara den ute!
Jag är så sugen på tuc! har ni ätit sånna?
jag tycker mest om paprika & sourcream & onion :)





-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0