I ♥ shopping

Var & handlade lite idag :)



Köpte även en ny foundation, blöjor & ett par sköna tights :)

På kvällen så skulle jag & min lillebror baka en kaka & så råkade han ha ut kakao överallt & det första jag tänkte på var att jag skulle ta en bild & visa er, snacka om bloggskadad!


(inte mina händer, haha)


Bakade med lilleman halvsovandes i bärselen, älskar den, så himla smidigt!

Avslutningsvis måste jag bara säga att jag älskar designen på liberos blöjor, så gulligt! ;'D

Nej men nu måste jag sova, skriver ändå inget vettigt när jag är trött.
God natt!


alice

oj oj! haha vilket kakao kaos!

2010-11-29 | 17:37:19 |
Anonym

Både du och din lille pojke är så otroligt söta! :)

Lycka till i framtiden :)

2010-11-29 | 22:22:36 |
sofie

hade inte du köpt tröjan till hampe så hade jag gjort det.. älskar den, så himla sööt :D

2010-11-30 | 00:13:13 |
Emilelena

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-11-15 | 08:47:44 | http://emilelena.bloghandler.com

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0