Kinkig

Hampus har inte velat sova, han har varit jätte trött men det har tagit jätte lång tid för honom att somna helt.
Har äntigen fått honom att sova nu, tog 3 timmar!
Han har somnat av & till men vaknat varje gång jag försökt lagt ner honom.
Men den här gången när jag la ner honom så fick han krama en nalle, då gick det bra, samma sak igår kväll, tog en evighet, men med en nalle så sov han sött hela natten förutom när han vaknade för mat 2 gånger, men han somnade om direkt efter det, annars brukar han vilja vara vaken en timme vid klockan 6, men inte inatt, så det var skönt.

Älskling är här nu, vi ska på kalas sen, om inte Hampus vaknar & är ännu grinigare, då går det ju inte.

Aja, lär dra nu.
andra delen av förlossningsberättelsen kommer upp imorgon! :)
_______________________________________________________________________________________________
& någon undrade hur jag kunde lägga upp en bild som Hampus är naken på, tänkte inte på det då, jag tycker ju att det inte är något fel på det, finns ju inget sexuellt med en naken bebis.
Men har tänkt på det nu, att det faktiskt finns äckliga perversa människor som tänder på att se små barn nakna, sånna idioter det finns.
Ska i alla fall ändra det.




-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0