I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like





Hallå!
Mycket saker har hänt den här veckan,
har inte skrivit så mycket därför att älskling har varit här i veckan så jag har varit med honom.
I fredags fyllde min lillebror 14år så vi ska ha kalas här hemma, ska försöka låta bli att äta så mycket kakor, men får se hur det blir med det, haha.

Igår så var det folkraceträning för juniorer eller nått sånt så jag följde med älskling dit & tittade när han körde.
Åkte med i bilen också på banan, hade satt in en till stol.
Skit kul var det!
åkte med en gång till lite senare.

Hampus skrattade i sömnen den här veckan, lät så i alla fall, typ hahaha sen världens största leende sen vaknade han & såg jätte chockad ut, min lilla skrutt :)

Nu ska jag hålla på lite med en ny bloggdesign, kan ju inte ha den här längre, speciellt inte headern, men börjar tröttna på hela designen, orkar inte med rosa.

Aja, hej då ! :)



Hampus i sina fina nya kläder han fick i veckan :)


älskling :)


jag idag :)


sarah

äre jobbigt att ha barn?

2010-11-07 | 13:54:17 | http://sarahceciliacollin.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0