When I see your face there's not a thing that I would change. 'Cause you're amazing just the way you are.

Hallå!
Det blev en kvällspromenad för mig & Hampus nyss, brukar ta en promenad vid lunch men det blev inte av idag.
Träffade Nicole när jag var ute & gick, roligt att se henne, var ett tag sen.

Idag så lånade jag Pappas systemkamera & fotade Hampus lite.
Ville filma när han gjorde sina armhävningar men jag hittade inte filmkameran, & på kort så missade jag alltid.
Men aja :)

Igår så lämnade jag Hampus på mage & när jag titta på han igen så låg han på rygg, läskigt var det.

Nu så ska jag äta mat, men bjuder på lite bilder först :)





Anonym

FYFAN, ursäkta men shiiit va fina bilder!! HUR GULIG ÄR HAN INTE!!.. RAMA IN OCH SÄTT PÅ VÄGGEN SÄGER JAG BARA!! :D

2010-11-08 | 22:03:30 |
Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Så söt liten plutt ni har där = )

2010-11-10 | 17:23:41 | http://mammaflikkan.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0