1 vecka!

Idag blir Hampus 1 vecka!
Tiden går så fort, snart är han väll tonåring, okej inte riktigt då, men det känns lite så.
Måste njuta av den här tiden så mycket som möjligt & pussa på han medans jag fortfarande får,
sen kommer han väll bara tycka att jag är pinsam, haha.
Den här veckan har varit underbar men samtidigt, vad är rätt ord, omtumlande?
eh, jag vet inte.
Jag måste gå & titta så han lever hela tiden, att han andas.
Min lilla kille, jag älskar honom så otroligt mycket, det går inte att beskriva med ord,
han är världens finaste, mammas lilla ängel!
I början var det väldigt svårt att inse att han verkligen var min son, att det inte bara var på låtsas.
Jag tänker så fortfarande ibland, att det är en dröm, & att han inte finns på riktigt, för han är för underbar för att vara sann.
men det går upp för mig mer & mer för varje dag som går att han verkligen finns här hos mig, & att han inte kommer försvinna helt plötsligt när jag vaknar upp.
Åh, det är ett sådant stort ansvar att bli förälder, man får göra det bästa man kan.
Nej, nu ska jag städa lite tror jag medans Hampus sover.
hejdå



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0