Any more pent up emotion And I think I'm gonna explode

 

 

Kan inte sova, som vanligt.
Har så förbannat j*vla ont.
Jag har inte kunnat sova många timmar alls dom senaste veckorna, typ 1-3 timmar max. Fast igår fick jag ju sova längre, från klockan 6 till halv 1, skönt det men det räcker ju inte för att komma ikapp energimässigt.
Jag är helt slut både fysiskt & psykiskt & känns väll som man är på bristningsgränsen.
Inte blir det bättre av att jag hatar mig själv när jag bara klagar hela tiden.

 

Vill att bebis ska komma, men jag är så trött så jag skulle aldrig klara av att föda han tror jag, skulle nog svimma.
På tal om förlossning så har jag börjat få förlossningsrädsla, innan tänkte jag inte på det eftersom att det var så långt borta, men nu när det kan hända när som helst är det bara jobbigt!
Tanken att inte veta när, var & hur gör mig så himla stressad, Lilleman blir också stressad när jag är stressad märker jag, & då när jag blir stressad mår jag dåligt av att jag är stressad & blir ännu mer stressad, vill ju inte att lilleman ska må dåligt för att jag gör det:/

 

Orkar inte skriva mer, ska försöka sova lite, annars blir det film om jag inte har alldeless för ont, då blir det att ligga i sängen bara & försöka slappna av så gott det går.
God natt.

 



Erica

Usch det låter inte alls roligt.

Men jag tror att det snart kommer vända och det där med förlossningen kommer lösa sig.

du kommer nog bara vara nervös innan det faktiskt händer för då har du nog annat att tänka på ;)

under tiden tills det händer borde du försöka att inte tänka så mycket på det utan tänka på saker som får dig må bra :)

2010-10-07 | 14:18:03 | http://eriiiiiiica.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0