Babyshower :)

Hej hej!

 

Jag & min storasyster ägnade större delen av dagen åt att städa & ha trevligt tillsammans.
Vi gick till köpis & handlade också, vi skulle göra en tårta så vi behövde lite grejer till den, sen så skulle sofie hitta kläder till någonting hon skulle göra imorgon så vi kollade efter det också:)
Till lunch/middag beställde vi en Pizza som vi delade på, gott!
Vid bor nästan bredvid en pizzeria typ, så nog har man ätit där en hel del:)

 

Klockan 6 var det dags för babyshower!
Hade jätte roligt & tog en hel massa bilder.
Lilla Hampus fick så fina presenter, nog blev han glad för han kicka på som aldrig förr :)

 

Vi körde lite olika lekar först.
Typ gissa smaken på barnmaten & lite annat, sen så skulle vi göra bebisar av trolldeg, haha.
Sen var det dags för presentöppning, sen fika :)
Tack för en jätte trevlig kväll!

 

Efter babyshowern så låg jag & syster i vardagsrummet & tittade på film, miraklet vid st. Anna, jätte bra var den!

 

Lek-barnmat-min bebis;)

 

Mumma;)

 

Oj, vad klockan var mycket!
Ska göra ett till inlägg med presenterna, sen ska jag sussa!



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0