Börjar bli tråkigt

Känner att bloggen börjar bli tråkig, så nu så!
Funderade på att sluta blogga men jag vill inte det egentligen.
Så jag antar att jag tog en liten bloggpaus, but now I'm back! ;)

Nu sover lillkillen, som alltid, haha.
Han är verkligen världens lugnaste kille!
Enda gångerna han skriker är när han vill ha mer mat & när man byter blöja/kläder på honom.
Han sover största delen av dygnet, så äter han, skiter & så är han vaken & kikar runt ibland, sötnosen.

Väntar på att han ska vakna & vilja ha mat, vilket borde vara vilken sekund som helst.
Sen så ska vi gå ut & gå en sväng & sen ska jag sätta upp min stationära dator eftersom den bärbara inte riktigt funkar som den ska.
Måste fixa den sen men har inte tid eller ork till det än.

Ska försöka ta flera bilder ;)

Nej, men nu ska jag passa på att städa lite,
hörs!



julia

nä snälla sluta inte blogga! den är så kul och interesant.. o hampus är så söt harebra!!

2010-10-23 | 18:33:47 |

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0