En hemmadag blev det

Hejsan.
Jag har inte kunnat skriva något tidigare för internet har varit frånkopplat mesta delen av dagen.
Idag har jag varit hemma hela dagen iaf, hela jag var helt slut när jag vaknade imorse!

 

Pappa har tapetserat mitt nya rum & satt in nya lister så nu är det klart att flytta in i:)
Ska förmodligen göra det imorgon men vi får se.
Jätte fint blev det i alla fall, visar sen.

 

På kvällen fick jag förvärkar, :/
Jag är ganska trött på det nu. well well, sånt man får ta!
Så det blev inte av att åka till Amanda som planerat, hon fyller 17 idag, grattis till henne!<3

 

Nej, nu ska jag äta glass med chokladsås & titta klart på filmen som går på 5an, Sahara eller något.
Efter det blir det sängdags!

 

Längtar tills på måndag!...

 

God natt.



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0