första bussresan!

Åkte buss idag med Hampus, vi skulle till BVC.
Han tyckte nog om det för han såg väldigt nöjd ut, bara låg i vagnen & tittade.
Kanske för att jag åkte väldigt mycket buss när jag var gravid?

Iaf så har lillkillen blivit större, hehe, snart är han inte så liten längre.
Vikt:3320
längd:50,5
huvudomfång:35,5

så han har inte blivit så mycket längre, men tyngre har han blivit & bra det! :)

Träffade min kusin när jag skulle av bussen också, så vi pratade lite:)
Väl hemma igen så tittade jag på the bourne ulimatum, bra film.

just ja, min morfar hade varit här när jag var på bvc & skulle hälsa på hampus, synd att vi inte fick träffa han, men han lämnade en present, en jätte fin nalle.

Nej, nu ska jag städa lite.

& för att svara på en kommentar jag fick : Jag bor fortfarande hemma:)




Hanna Björklund

Heej!! Vilken underbart fin lite son du har fått, ville säga grattis till dig!! Brukar vara här o läsa lite för att hålla mig lite uppdaterad. Hur känns det att vara mamma då? //Hanna

2010-10-27 | 18:56:20 | http://hannabjorklund87.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0