I found another beat, there's no time for sleep

Hej hej!
sov ju som sagt länge imorse, men jag är ändå jätte trött nu, fast jag kan inte sova för jag har så himla ont!
Åh, jag blir galen snart!
Ursäkta att jag klagar men orkar ju inte att man har så ont att man knappt kan stå upp varje dag, uscha.
På dagarna gör det som tur är inte lika ont, men på kvällarna kommer det & det gör bara ondare och ondare för varje kväll som går.

 

Well well, jag var i alla fall duktig & målade listerna idag! Orkade egentligen inte, men man måste ju göra saker som man inte har lust med ibland.
Fint blev det, måste bara måla ett till lager imorgon sen är det bara att sätta in möbler & sen är lillemans rum klart.
Är lite jobbigt när mitt rum är klart & hans inte eftersom dom sitter ihop & man ser ju hans rum hela tiden då.

 

Efter att jag målat var jag tvungen att städa lite sen så kom det hem några till oss & vi spelade sing star, kul! Lilleman dansade till den fina musiken.

 

Nej, eftersom att sova är uteslutet så ska jag nog äta lite, har inte haft nån aptit på flera dagar men nu idag vill jag ha mat, men bara onyttigt. kaloririkt, usch, fet kommer jag bli;)
Efter det blir det film, får se vilka.
Såg att vi hade fått hem 2 nya från lovefilm så ska se vad det är för filmer.

 

God natt alla!

 




-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0