I'm so happy, I can barely breathe

Hejhej!
Min dator fungerar inte alls längre, så irriterande.
Tog upp min stationära dator i stället, så nu har jag den tills jag skaffar en ny bärbar.
Idag så har jag hunnit med en massa saker, saker som inte är så intressant för er att veta, så jag struntar i att skriva allt.
Men lite så,
Var iväg & skärde pumpor med några, kul var det!
Första gången några av dom fick se Hampus i verkligheten.
Var borta i 2,5 timme & det gick bra!
Är alltid lite nervös innan jag ska iväg nu, men det går nog över snart.
Ringde också till försäkringskassan idag, det var på tiden!
Men det har alltid kommit saker ivägen när jag tänkt göra det, men nu så!

Just ja, Hampus fick en present av sin moster idag, en jätte fin tröja!
Storlek 62, så han kan inte ha den än, hoppas på att han kan ha den på julafton :)
Vilket får mig att tänka på att det ju snart är jul, oj, vart har året tagit vägen? Helt sjukt, tiden går så fort.
Snart får Hampus fira sin första jul med mig, hoppas det är mycket snö.

(hampus vaknade så jag gick & hämtade han)

Anna fyller år idag också, eller aa igår, den 27e, grattis hjärtat! jag älskar dig så otroligt mycket! Alltid du & jag <3

Well well,
god natt! :)


pumpan längst upp till vänster är den jag & hepburn gjorde :)



Anonym

aww va gullig han e !!

2010-10-28 | 17:07:20 |
annawestberg - 15 & gravid.

jag älskar dig med älskling!

alltid du och jag! <3

2010-10-29 | 15:44:38 | http://annawestbergs.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0