MVC & ultraljud

Imorse vaknade jag klockan 5 & kunde inte somna om, låg vaken i sängen till klockan 6.
Jag vaknade så tidigt & ändå kom jag lite sent till skolan (börja halv 9, -jag kom närmare 9 än halv).
Det var förmodligen eftersom att jag inte stressade alls när jag tänkte att jag hade all tid i världen.

 

I alla fall så satt jag med Anna & jobbade, jag höll på att somna hela tiden.
Vi hade lunch halv 12 & då cyklade vi ner till tågstationen & mötte älsklingen min:)<3
Så gick vi runt på skolan & så tills klockan 1 då jag & Richard gick till MVC:)

 

Vi fick göra ultraljud idag med deras apparat som dom har där, så mysigt!
Men nu längtar jag bara ännu mer efter honom, men jag har berättat för han att jag vill att han ska komma nu & att det är helt okej, förhoppningsvis lyssnar han på mig;)

 

Jag hade inte gått upp något mer i vikt sen sist.
Sf-måttet var 35 & hjärtljuden låg på 150.

 

Det var skönt att Richard äntligen kunde följa med dit, men det är ju inte så lätt att fixa en tid som passar alltid.
Jaja, var med älskling tills hans tåg gick klockan 3, hatar när han åker, men får ju träffa han snart igen!
Efter det åkte jag hem.
Har inte gjort så mycket annat, kanelbullar har jag ätit så klart,
det är ju kanelbullens dag!

 

 

Förresten,

 

Någon mer än jag som tycker att

 

Mikael Persbrandt är galet snygg?

 

 



Emelie - 17år & en bebis i magen.

Ofta är det när man har all tid i världen som man kommer sent! Haha!

Man slappnar väl av lite väl mycket kanske ^^

2010-10-05 | 11:05:29 | http://nilsonee.blogg.se/
Emily

haha, ja usch för blått! Alltså de funkar väl, men absolut inget jag skulle köpa till Joel. Förstår inte varför man just ska köpa blått om de blir kille? Man kan lika gärna köpa grönt :) Jag älskar grönt :D

2010-10-05 | 11:28:34 | http://agressia.blogg.se/
Maria 16år ♡ Graviditet & fotografi

Sv: Det kan jag förstå. :P

Det känns bra för mig också förutom att illamåendet börjar komma tillbaka igen. Inte alls kul!

2010-10-05 | 12:14:59 | http://meino.se
Maria 16år ♡ Graviditet & fotografi

Sv: Jag mår illa hela dagen. Ibland går det över framåt kvällen men oftast inte. Lite kämpigt att äta :(

2010-10-05 | 13:28:44 | http://meino.se

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0