Svar :)

Anonym om A crown for my prince:
är allt det där bruna över naveln ärr från piercingen? :o

 

sv: ja det är det.
Jag tycker det är jätte fult, men så kan det bli :)


Anonym

har du nån aning om hur det kunnat bli så? :o när tog du ut den?

2010-10-04 | 01:42:41 |
Emelie - 17år & en bebis i magen.

Jag har också så ^^ Kanske inte det vackraste, men när man tänker på varför det är så, så blir det vackert! Hihi!

2010-10-04 | 11:29:58 | http://nilsonee.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0