Blod!

Jo, kanske blir lite äckelvarning nu.
igår när jag gick på toa (runt klockan 21) så såg jag att jag hade rosa fläckar i trosorna, 
Och sen när jag torkade mig kom det ännu mer rosa och lite färskt blod.
Det rosa var alldeles vattningt och rinnigt och det blodiga var som en tunn slemmig strimma.
Det fortsatte komma rosa "vatten" i ungefär 3-4 timmar. 

Kanske borde ringa till förlossnigen & fråga vad det var för något, men vet inte riktigt vad jag ska säga.
Nån som vet varför det kan bli så här?


Mammabea.se

Oj här går det undan. Har du ring förlossningen än?



Du är ju ganska tidigt i din grav, så det är nog bäst att du ringer. Kram!

2010-09-25 | 12:59:29 | http://mammabea.se
emilia

Oj, min brorsas flickvän hade så, och först så sa läkarna att det var okej, men sen så fick dom reda på att det blev ett missfall =,(

2010-09-26 | 07:46:17 | http://emilialindeer.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0