braindead, typ

Känns som min hjärna är helt tom, kan inte tänka på någonting alls typ, bara på typ en sak i taget.
Igår var jag med Anna, det var därför jag inte skrev något. Hade tänkt att ta något kort men glömde helt bort det,
som med allt annat nu för tiden.
Kommer inte ihåg någonting alls, det krävs ett mirakel för att jag ska komma ihåg något ;O

 

Nej, men nu ska jag städa & laga mat & ta min medicin. Jag är så stressad så snart slutar jag fungera helt.
Jag och min lillebror ska byta rum, för hans är större och så,
men har inte ens kommit halvvägs, och det är inte så lång tid kvar.
Det jobbigaste är att jag inte kan fixa det själv heller, så det är inte upp till mig.
Jag blir så himla stressad av sånt!
Jag vill ju att allt ska vara klart nu, så jag slipper stressa upp mig hela tiden,
Mindre än 6 veckor kvar, tänk om lillkillen kommer tidigt?
åh, jag orkar inte tänka på det, blir bara dubbelt så stressad, vill ju att allt ska vara fint här hemma när lillen kommer!

 

 

aja, hörs senare! :)



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0