En dröm från början av graviditeten.

Kom nyss att tänka på en dröm jag hade när jag var i v. 8 ungefär.
Den var väldigt annorlunda från dom andra drömmarna jag hade då, den var mer äkta på något sätt.
Dom andra drömmarna var bara konstiga, typ att jag fick tvillingar & hade dom i genomskinliga vattenballonger i stället för i magen i 9 månader men sen råkade jag tappa en av dom så ballongen sprack.
Aja, drömmen började med att jag var hos barnmorskan, & då fick jag krypa in i livmodern (hur det nu gick till,haha)
& där inne var det världens sagoland, allt var färgglatt & man blev så lycklig!
Och när jag höll på att titta mig omkring så kom det fram ett litet barn till mig & han sa"hej mamma, jag är Hampus!".
Jag svarade att jag visste det, åh va söt han var!
Han hade blont hår & världens finaste blåa ögon, Han såg ut som pappa sin, men han hade mina ögon & min näsa, haha :)
I alla fall så började vi springa runt på en jätte grön äng, hand i hand & vi skratta & sjöng å hade jätte roligt!
Men till slut ville barnmorskan att jag skulle komma tillbaka, så jag frågade Hampus en sista fråga "När kommer du ut till mig?"
& han svarade "om 2 veckor! " (var i v.36 i drömmen, alltså i v. 35+nått) Jag svarade okej & sen sa han "jag älskar dig mamma!" och jag svarade att jag älskar han också, fast ännu mer & sen vaknade jag:)
Skulle vara kul om han kom om 2 veckor, stämmer med datumet som har varit i mitt huvud ända sen i början, men vi får vänta och se, han blir säkert sen bara därför;)
Innan drömmen så trodde jag att det var en tjej, men efteråt visste jag helt klart att det var en kille, & enligt RUL så är det ju det:)

Men,
god natt nu på riktigt:)



Sandra- Nickolai's mamma

Vilken underbar dröm du haft! Jag hade också sjuka drömmar när jag var gravid i början. Drömde att bebisen föddes jättetidigt och att den blev som sand och torkade ut och alla sa till mig att den inte skulle klara sig men jag var igång hela tiden med vattenkokaren för bebisen inte skulle torka! Haha, men detta var ju en jättefin dröm. Man drömmer mkt konstigt när man är gravid! Kram och lycka till!

2010-10-01 | 12:53:58 | http://mybabiesandi.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0