En tanke bara

En sak jag har funderat väldigt mycket på är hur Lillen ser ut!
Vem han är mest lik & så.
Jag drömde att han såg precis ut som pappa sin, men han hade mina ögon, får se om det är så:)
Jag längtar så himla mycket tills jag får se honom.

 

Nu är det bara 7 veckor & 6 dagar kvar till BF, tiden går så fort!
känns nästan som det var igår jag gjorde första graviditetstestet (jag gjorde en hel massa, bara för att vara helt säker), & att det var igår jag var på MVC för första gången.
Men nu har tiden stannat, nu när det är så lite kvar, känns det som om allt går i slow motion!
Dagarna verkar aldrig vilja ta slut,
tur att man vet att dom kommer göra det, att tiden inte alls står helt still, fastän man tror det.

 

Nu är jag väldigt glad att jag valde att börja skolan nu fastän det är så lite tid jag kommer gå i år, Nu har jag i alla fall något att göra om dagarna.
Skulle nog bli helt galen om jag gick hemma hela tiden, men så kommer det väll bli i oktober..
Jaja, en månad i taget :)

 

Avslutar med en ultraljudsbild, vecka 18+3

 




-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0