Fixering

Bebis håller på att fixera sig, jag känner det så himla tydligt!
Det gör så ont, jag tror han har ett stort huvud. haha.
Känns som nån står och sliter isär mitt bäcken med en maskin samtidigt som lillen borrar ner huvudet & kommer åt massa nerver så det gör ännu ondare.
Jag har ett datum som jag tror han kommer på, men jag vill inte säga det, av några anledningar :P
Nej, nu blir det frukost, sen vill jag vara med Anna men får se hur det blir med det :)


annawestberg

du ska ju vara med mig! :D

2010-09-28 | 11:25:07 | http://annawestbergs.blogg.se/
Lizze

Du svara inte på mitt sms :( <3

2010-09-28 | 11:34:53 | http://trettiokilo.blogg.se/
linnea

Låter inte skönt, kommer du inte gå nå mer i skolan nu ? :)

2010-09-28 | 14:55:10 | http://linneeagille.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0