God natt!:)

Hej alla fina!:)
Nu ska jag sova, jag är jätte trött för att min älskling ringde & väckte mig halv 8 imorse, haha. Kunde inte somna om riktigt efter det.
På tal om han så kom pappa hem vid halv 5 så jag han träffa honom innan han åkte tillbaka, mys!
Nu kommer jag inte få träffa honom förrän på fredag eller lördag, vi får se hur det blir:)

 

Jag & pappa tittade på en ganska läskig film idag, legion.
jag brukar inte gilla läskiga filmer men jag klarade den här, den var väldigt konstig men bra ändå på något sätt,
den hade mitt typ av slut;)

Nu blev det 2 inlägg på rad, men det gör väll ingenting, eller? ;)

Aja, time for sleep, man måste ju orka upp till skolan imorgon.



Emily

Fast jag tror att man kan veta könet :P Eller alltså, man känner ju på sig och jag tror oftast man har rätt! Jag kunder verkligen INTE tänka mig att det var en Flicka jag hade i magen, jag försökte men det gick verkligen inte, de kändes bara SÅ fel :p

2010-09-06 | 10:34:13 | http://agressia.blogg.se/
Helen mamma till Lea

tack vad kul att höra :)

2010-09-06 | 13:42:55 | http://helenm.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0