Hej igen!

(update: åh, att inget vill fungera som det ska!)
Det har varit lite dålig uppdatering nu, jag har varit så fruktansvärt trött!
Igår var jag med anna en stund, vi hade mys, jobbigt bara att hon bor längst upp i ett trapphus utan hiss.

 

På väg hem från henne började jag få en ilande känsla i bäckenet, det stack till, ilade och tryckte.
Har hört att det kan bli så när dom börjar fixera sig, tänkte fråga min barnmorska idag men jag sov över!
Fick en ny tid på torsdag, så ska fråga då.

 

Idag sov jag halva dagen typ, vaknade klockan 10 (jag skulle varit på mvc 10:15) så på något sätt hade jag stängt av alarmet i sömnen;O
Sen var  jag vaken & tittade på tv en stund sen somnade jag igen & vaknade vid  halv 5.
Då var det dags för kalas:)
En av mina kusiner fyllde 12 så var hem till dom och firade, gott med kakor! Jag måste lägga av med att äta så mycket sånt!

 

I alla fall så hade jag lite tråkigt när jag kom hem så det blev några webcam bilder.
Men nu ska jag sova, ska upp till skolan imorgon! :)

 

 

 

Natti natt! :D



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0