Hemkommen :)

Kom nyss hem.
Var ju som sagt & bowlade, jag kom inte sist som jag hade förväntat mig! Kom näst sist. haha, bowling är inte direkt min starka sida. Trots det så hade jag jätte trevligt.
Blev lite jobbigt i ryggen, men det överlevde jag.

Efter bowlingen så åkte jag och min lillebror till kusinerna mina.
Hade trevligt & fick lyxmat, köttfärslimpa med bacon & potatis + sås, mums!
Annars hade jag fått laga mat själv eftersom pappa är borta och mina syskon är så lata.

Nu sitter jag & pratar med Richard medans jag väntar på att marcus ska komma hem, vi ska titta på parlamentet & äta chips ;)
Hoppas alla har en trevlig kväll.

Sitter vid pappas dator så jag har inga bilder.

Klara :D

det var ju kul att bowla :)Kommer inte inte ihåg vilken plats jag fick, men jag slog Hepburn ialla fall ;)

2010-09-18 | 09:18:00 |

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0