Ingen ork

Jag har inte haft någon blogglust idag, alls.
Har gått med förvärkar sen igår kväll titt som tätt, så jobbigt, & inte blir det bättre av att jag tar det lugnt och sätter/lägger mig ner heller, det är väll bara att vänja sig nu antar jag.
Har börjat få foglossning igen också, hade lite grann nån vecka förut men sen försvann det, trodde jag skulle slippa, men nej då;)
Känner att jag bara klagar nu, men all smärta i världen är värt det, fick jag vända tillbaka tiden skulle jag göra om det, lätt.

 

Idag så har jag iaf varit i skolan, efter det så gick jag & Lizze på stan och kikade lite, sen gick vi & åt på östens pärla, jag råkade ha lite väl mycket soja på nudlarna, så det gick knappt att äta, annars var det gott, speciellt räkchipsen.

 

Men nu måste jag sova, ska möta anna 20 i 9 på stan imorgon fast jag börjar 20 över 10, ska följa med henne till skolan.

 

God natt!
(update: skrev igår kväll men hade tydligen inte publicerats)



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0