Ingen skola idag

Jag vaknade för en liten stund sen.
Mådde så illa så att åka till skolan var inget alternativ, så det blev att vara hemma idag & ta det lugnt.

 

Kanske träffar någon kompis när jag börjar må lite bättre, mår bara illa på förmiddagarna (började med det för typ 2 veckor sen) men vi får se:)

 

Tänk va fort tiden går egentligen, det är helt sjukt, nu är det inte så lång tid kvar på september! Jag börjar bli lite nervös, men jag längtar så himla mycket att det är sjukt. Jag älskar redan Lillen så mycket, tänk hur det kommer bli när han är född, & jag får lära känna honom på riktigt! Jag kommer explodera av kärlek.

 

Nu vaknade han också, han drar med ena foten vid revbenen, så mysigt.
Men nu ska jag i alla fall ner & äta frukost. hörs!



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0