lugn dag...

Har haft en ganska lugn dag, inte så mycket förvärkar men några sd & har haft molande värk i rygg & mage.
Var upp till förlossningen för en rundtur, fick kolla hur förlossningsrummen såg ut & provade ligga i sängen, sen var vi upp till BB & kollade också, tittade hur det såg ut där, fick lite information och så:)
Kändes skönt att se hur det ser ut, så man vet innan & är lite mer förberedd.
Igår var jag ju bara in till ett undersökningsrum & ultraljudrum.
Nu ska jag gå & äta lite våfflor sen blir det sängen för mig :)


Julia

Vad spännande! :D

Haha lycka till sen eller vad man säger.

Tror du kommer att bli en bra mamma! ;)

2010-09-27 | 21:18:06 | http://juliawiktoria.blogg.se/
josefine

Typ en månad till bebisen kommer ju... fan vad mysigt! Önskar er all lycka och att ni får en frisk och kry bebis :) Hur gammal är du förresten? Typ 15-16? :) Kram!

2010-09-27 | 21:27:00 | http://www.automatic.devote.se

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0