lycka

Är det bara jag som älskar hösten?
Jag är väldigt utsliten, men så otroligt glad ändå!
Hösten är här nu, min favoritårstid, jag tycker att hösten är så himla mysig!
Det är sådär lagom kallt, löven är gula, röda, orange & bruna, frosten börjar komma & allt är så himla fint!
Dessutom så är jag en sån person som älskar regn, så hösten passar mig perfekt!

 

I övrigt så är jag väldigt glad över allt ,
jag är jätte trött, men jätte glad.
Jag är glad för att jag har en underbar pojkvän, en bebis i magen, världens underbaraste familj & dom bästa vännerna i världen!

 

Haha, är inte van vid att vara så lycklig, men det är väll en bra sak.
Nu måste jag fixa nått att äta.
Hörs sen



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0