Förvärkar, aj, aj, aj

Hej hej!
Förvärkarna fortsatte så dom på förlossningen tyckte jag skulle komma in på kontroll,
först fick jag göra kissprov sen ligga & mäta med sån där ctg-kurva & lyssna på lillkillens hjärtljud i en halv timme.
Efter det så fick jag göra en gynundersökning, hade inte öppnat mig något men livmodertappen var mogen & förkortad.
Han sa att förlossningen kan starta när som helst nu eftersom att allting var moget & klart, haha. Så kanske idag, imorgon, om någon vecka eller längre tid.
Kändes bra att veta att allt var okej,
men nu vet jag inte vad jag ska göra.
Kommer nog gå runt & vänta på att någonting ska hända bara i flera veckor, så skulle det ju inte vara ;)
Jaja, bebisen låg & tryckte ner med huvudet jätte mycket sa han också, haha.
Har fortfarande ont, men hoppas att det slutar snart. Orkar inte gå så här i flera veckor till.
well well, hörs!



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0