Min Onsdag

Hej hej!
inlägget jag skrev igår blev inte publicerat tydligen, så jag la upp det idag men nu så står det att jag publicerade det i natt, blir inte klok på det.

 

Aja, Idag har jag varit med Anna, baka kladdkaka gjorde vi, det & lite grädde till & dagen blev perfekt, haha, nä men nästan.
Köpte godis gjorde vi ockå, så det kan bli ibland.
Var med Lizze senare också.
Åkte till bollan & träffade trevligt folk:)

 

Det var så mysigt att träffa Anna igen, det var ett tag sen. Jag älskar dig Anna!

 

Jag har som tur är inte haft lika ont idag,
men jag började gråta av ingen anledning alls, jag var inte ens ledsen, det var jätte jobbigt. Jag hatar att gråta.

 

Fick tillbaka ett gammalt minneskort av anna idag, haha, kul att titta på gamla bilder:)
Men nu ska jag sova.
Natti natt!

 

 

Anna (Annawestbergs.blogg.se) & jag :)


anna

jag älskar dig också stumpan! <3

2010-09-17 | 10:32:52 | http://annawestbergs.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0