Min torsdag, MVC, skola&babysitting

hejsan:)

 

Idag har varit en bra dag.
Var på MVC & mätte & så.
Först när jag skulle väga mig så tyckte min barnmorska att jag gått upp lite väl mycket sen sist, så jag fick väga om utan vinterjackan, då var jag nästan 4 kg lättare, hade ju inte vinterjacka sist;)
Jag längtar tills jag kan ha min egna jacka, har min lillebrors nu, jag är för rund om magen för min.

 

Sf måttet var 33, alldeles nästan 34, så nu hamnade jag över medelkurvan helt plötsligt, jag som legat under hela tiden.
Hjärtljuden var 150, han blev lite sur när vi höll på och kände på huvudet hans. Nu har han börjat sjunka ner, men huvudet var fortfarande ruckbart :)

 

Efter MVC så gick jag tillbaka till skolan, sen åkte vi & var barnvakt, mysigt.
Han som vi var  barnvakt åt var jätte söt!
Hans mamma födde honom när hon var i v.34+5, alltså som jag imorgon, det är som om förlossningen skulle starta för mig inatt, nej, det hoppas jag inte, jag är inte riktigt klar än, han får gärna stanna i magen ett litet tag till tycker jag:)

 

Jag har nyss kommit upp, spelade maxi-yatsy med storasyster min, jag vann för att jag fick maxi yatsy.
Jag hade väldigt tur med tärningarna, det brukar jag aldrig ha, haha.

 

Aja, måste gå & lägga mig nu, annars somnar jag här sittandes i sängen.
Natti natt:)



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0