Onsdagen går mot sitt slut:)

Hej hej!
Idag har jag haft en bra dag.
Åkte in till stan & mötte Anna sen gick vi till mamma gruppen tillsammans,
var lite nervöst & så nu i början, men det gick bra & vi hade roligt :)
Det var bara jag & Anna som var där som var gravid (idag i alla fall), resten hade fått sina små :)
Det höll i alla fall på till 4 så efter det åkte jag hem & åt lite sen var det dags att dra vidare igen.
Åkte hem till Amanda & hade filmkväll med några.
Blev lite övertrött & skrattade nästan ihjäl mig under filmen, fast det kanske egentligen inte var så roligt.
Nåja, Amanda hade bakat också!  åh, jag kunde inte hjälpa det, det slank ner ganska mycket ;)

 

Annars så har jag haft förvärkar & en galen bebis i stort sett hela dagen, är det inte nu bebisarna brukar bli lugnare?
Inte min, han har varit en ganska lugn bebis hela tiden fram tills för ungefär 2 veckor sedan.
Brukar vara tvärtom har jag hört, haha.
Märks att han är min son ;)

 

Well well, ska sova.
Blev inte mycket sömn igår natt alls så nu är jag helt slut.
Imorgon ska jag & pappa till skolan på möte sen ska vi fixa med rummen & så.
Har haft kameran med mig hela tiden idag, men blev ändå inga bilder.
Synd & skam :)

 

Natti natt!



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0