Söndagen

Det blir alltid så sent för mig nu, idag har jag varit borta hela dagen så jag har nått att skylla på.

 

Klockan halv 10 imorse åkte jag hem till älsklingen min, var där till typ 2. mysigt! Han visa film på när han körde igår eftersom jag inte kunde vara med & titta då. Sen åkte vi upp till garaget en stund, gjorde lite andra saker också, prata & så. Usch, saknar han redan, om 2 veckor kommer han igen:)

 

Efter det så åkte jag hem till kusinerna på släktkalas, hade en jätte trevlig kväll!
Jag åt massor med kakor, jag måste lägga av med det , det blir lätt att jag tänker att det är okej nu, eftersom jag ändå är rund om magen, men som pappa säger; det finns ett liv efteråt också;)

 

Nu ska jag i alla fall sova, god natt.
Hoppas alla har haft en trevlig helg!



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0