time goes by, so slowly

Jag ville inte skriva om dagen i förra inlägget så det får bli två separata :)

 

Idag har jag gjort en del,
Jag & pappa har fixat här hemma & så. På morgonen rev vi tapet, sen råka jag få en sak på stortån så jag började blöda jätte mycket, tur att den inte kom på nageln i alla fall utan hamnade någon milimeter under!
Vid 1 så hade jag tid för ett möte i skolan, så jag & pappa passade på att köpa tapeter då när vi ända var inne i stan innan, hittade jätte fina! Det blev grönt, med en fondvägg med grön/beige mönster, jätte härligt! Kan visa sen när det är klart :)
Mötet gick i alla fall bra,
Jag ska jag bara gå på måndagar & sen plugga hemma resten av veckan, men det blir ju inte så länge som jag kommer gå där men det känns bra i alla fall.

 

På kvällen så kom Lizze hem till mig en liten stund, roligt att träffa henne.
Hon åker på kryssning på lördag så hon lovade att hon skulle ta med lite godis hem till mig, vi får la vänta & se hur det blir med det :)

 

Nej, men nu måste jag sova!
Måste städa imorgon för jag får lite besök på kvällen :)
God natt!



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0