vaken fortfarande...

Nehepp, det blev inget sovande för mig, fastnade vid datorn som vanligt.
Hittade en lista som jag fyllde i, om man ska få en pojke eller flicka.
Nu vet ju jag att jag ska ha en liten pojke, men dom kan ju ha sett fel på ultraljudet, only time will tell :)

 

 

Pojke:
(x)Det syns inte bakifrån att du är gravid
(x)Håret på dina ben växer snabbare än innan du blev gravid
( )Din baby ligger långt ner i magen
(x)Du sover med kudden mot norr
(x)Dina fötter är kallare än innan du blev gravid
(x)Du föredrar kanten på brödet
( )Den blivande fadern går upp i vikt i samma takt som du
( )Din mamma är gråhårig (färgar iofs, men under så ja)
( )Du mådde inte illa på morgnarna i början av graviditeten
(x)Under graviditeten har din byst vuxit kraftigt
( )Din urin är neongul
(x)Du är sugen på mat som är salt eller sur
( )Din näsa blir bredare under graviditeten
(x)Du är sugen på kött och ost
(x)Babyns hjärtslag är 140 eller färre per minut
(x)Du gillar inte apelsinjuice
(x)Du har ont i huvudet
( )Din mage ser ut som en basketboll
(x)Du lyfter kaffekoppen i örat

 

antal:12

 

 

Flicka:
( )Din mage är bred.
( )Håret på dina ben växer i samma takt som vanligt
( )Din baby ligger högt i magen
( )Du sover med kudden mot söder
( )Dina fötter har samma temperatur som innan graviditeten
( )Du vägrar äta kanten på brödet
( )Den blivande fadern går inte upp i vikt
( )Din mammas hår färg är inte grå
(x)Du mådde illa på morgnarna i början av graviditeten
( )Bysten har inte vuxit särskilt mycket under graviditeten
(x)Du kissar blekgult
( )Du är sugen på sött godis
(x)Din näsa ser ut som vanligt
( )Du är sugen på frukt
(x)Babyns hjärtslag är fler än 140 per minut
( )Du gillar apelsinjucie
( )Du har inte ont i huvudet
( )Din mage ser ut som en vattenmelon
( )Du lyfter inte koppen i örat utan tar om hela

 

antal: 4

 

 

Blev pojke på det här, sen är det väll olika om man tror på sånt här eller inte ;)

 

men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig,
god natt.
(x)Det syns inte bakifrån att du är gravid
(x)Håret på dina ben växer snabbare än innan du blev gravid
( )Din baby ligger långt ner i magen
(x)Du sover med kudden mot norr
(x)Dina fötter är kallare än innan du blev gravid
(x)Du föredrar kanten på brödet
( )Den blivande fadern går upp i vikt i samma takt som du
( )Din mamma är gråhårig (färgar iofs, men under så ja)
( )Du mådde inte illa på morgnarna i början av graviditeten
(x)Under graviditeten har din byst vuxit kraftigt
( )Din urin är neongul
(x)Du är sugen på mat som är salt eller sur
( )Din näsa blir bredare under graviditeten
(x)Du är sugen på kött och ost
(x)Babyns hjärtslag är 140 eller färre per minut
(x)Du gillar inte apelsinjuice
(x)Du har ont i huvudet
( )Din mage ser ut som en basketboll
(x)Du lyfter kaffekoppen i örat
antal:12
Flicka:
( )Din mage är bred.
( )Håret på dina ben växer i samma takt som vanligt
( )Din baby ligger högt i magen
( )Du sover med kudden mot söder
( )Dina fötter har samma temperatur som innan graviditeten
( )Du vägrar äta kanten på brödet
( )Den blivande fadern går inte upp i vikt
( )Din mammas hår färg är inte grå
(x)Du mådde illa på morgnarna i början av graviditeten
( )Bysten har inte vuxit särskilt mycket under graviditeten
(x)Du kissar blekgult
( )Du är sugen på sött godis
(x)Din näsa ser ut som vanligt
( )Du är sugen på frukt
(x)Babyns hjärtslag är fler än 140 per minut
( )Du gillar apelsinjucie
( )Du har inte ont i huvudet
( )Din mage ser ut som en vattenmelon
( )Du lyfter inte koppen i örat utan tar om hela
antal: Pojke:
(x)Det syns inte bakifrån att du är gravid
(x)Håret på dina ben växer snabbare än innan du blev gravid
( )Din baby ligger långt ner i magen
(x)Du sover med kudden mot norr
(x)Dina fötter är kallare än innan du blev gravid
(x)Du föredrar kanten på brödet
( )Den blivande fadern går upp i vikt i samma takt som du
( )Din mamma är gråhårig (färgar iofs, men under så ja)
( )Du mådde inte illa på morgnarna i början av graviditeten
(x)Under graviditeten har din byst vuxit kraftigt
( )Din urin är neongul
(x)Du är sugen på mat som är salt eller sur
( )Din näsa blir bredare under graviditeten
(x)Du är sugen på kött och ost
(x)Babyns hjärtslag är 140 eller färre per minut
(x)Du gillar inte apelsinjuice
(x)Du har ont i huvudet
( )Din mage ser ut som en basketboll
(x)Du lyfter kaffekoppen i örat
antal:12
Flicka:
( )Din mage är bred.
( )Håret på dina ben växer i samma takt som vanligt
( )Din baby ligger högt i magen
( )Du sover med kudden mot söder
( )Dina fötter har samma temperatur som innan graviditeten
( )Du vägrar äta kanten på brödet
( )Den blivande fadern går inte upp i vikt
( )Din mammas hår färg är inte grå
(x)Du mådde illa på morgnarna i början av graviditeten
( )Bysten har inte vuxit särskilt mycket under graviditeten
(x)Du kissar blekgult
( )Du är sugen på sött godis
(x)Din näsa ser ut som vanligt
( )Du är sugen på frukt
(x)Babyns hjärtslag är fler än 140 per minut
( )Du gillar apelsinjucie
( )Du har inte ont i huvudet
( )Din mage ser ut som en vattenmelon
( )Du lyfter inte koppen i örat utan tar om hela
antal: 4


Sofie (Ung blivande mamma)

Hallå! Hoppas allt är bra med dig. När har du BF? =)

2010-09-05 | 09:39:34 | http://sufsie.webblogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0